سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری آنلاین باش

نظر


درمان مو یک درمان مو است. مو آسیب های مختلفی از موهای کم آب و موهای بدون پروتئین و کراتینه و غیره دارد. همه این آسیب ها به طور متفاوتی درمان می شوند. در وقه، بسته به نیاز موهای آسیب دیده، درمان های مختلفی برای مو انجام می شود که در نتیجه موهایی زیبا و سالم دارند. برای آشنایی بیشتر با این درمان ها، تا پایان این مقاله با بهترین آرایشگاه زنانه تهران همراه باشید.


پلکس تراپی

پلکس تراپی یکی از درمان های موهای آسیب دیده و آسیب دیده است که به دلیل استفاده مداوم از مواد شیمیایی خشک و آسیب دیده است، این درمان بسیار حساس و تخصصی است و به دلیل همین ترکیبات همزن نیاز به انجام توسط فردی با تجربه دارد. و میزان استفاده طبق فرمول خاص است که در صورت بی توجهی به فاجعه می انجامد.

در روش پلکس تراپی درمان ویژه با دستگاه میکرومیست در 3 مرحله و نانو بخار در 1 مرحله باعث بهبود عملکرد این دستگاه ها و بهبود نتایج می شود.

سرما درمانی

پروتئین درمانی

مو از پروتئین ساخته شده است و اگر این پروتئین از بین برود یا آسیب ببیند، موها بسیار زبر و ناسالم خواهند شد، فوایدی برای سلامت مو و بازگرداندن پروتئین در ریشه برای بازگرداندن سلامتی وجود دارد. مو به موقع فرآیند 21 روزه با سه جلسه. این نوع درمان قطعا با دستگاه میکرومیست انجام می شود و محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. پس از پروتئین پروتئین، هم رنگ کردن و هم علامت زدن مو بدون مشکل قابل انجام است.

هیدروژن درمانی

مو برای درخشندگی و سلامتی به عنصر هیدروژن نیاز دارد یکی از عناصری که ریزش مو را کنترل می کند هیدروژن است که این هیدروژن به صورت طبیعی توسط مو تامین می شود اما در صورت کمبود یا کمبود می توان این عنصر را از طریق ویال های مخصوص و بخار نانو بدست آورد. دستگاه های فوتونیک آبی روی پوست سر و مو زده می شود و موها را برای مدت طولانی درمان می کند این درمان در یک پروسه 35 روزه و 5 جلسه برنامه ریزی شده انجام می شود.

اوزون درمانی

اوزون یا اکسیژن امروزه یک ماده ثابت شده برای درمان بسیاری از مشکلات مو از جمله ریزش مو، شوره سر، سبوره، خشکی پوست سر و غیره است. این روش درمانی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است و درمان بسیار مناسب و موثری است و به دلیل جدید بودن دانش کاملی در مورد آن وجود ندارد، گاز اوزون برای پاکسازی بسیار مفید است و با استفاده از فوتون های رنگی حائز اهمیت است. تاثیر درمان مشکلات مو و پوست سر زنان و مردان بدون در نظر گرفتن سن می توانند از آن استفاده کنند، این نوع درمان برای جلوگیری از ریزش مو هفت هفته متوالی طول می کشد و یک اپلیکیشن مجزا نیز وجود دارد. آماده سازی برای درمان شوره سر و پوست سر و در حال حاضر بهترین نوع درمان غیر مخرب و ملایم است.

لیزر درمانی مو

همانطور که از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود، برای تقویت و رشد مو نیز استفاده می شود. لیزر موهای زائد یک روش درمانی موثر و بدون درد است که عوارض جانبی ندارد و کاملا غیر تهاجمی است. از یک لیزر سطح پایین و غیر حرارتی (سرد) برای شستشوی پوست سر و مو در نور قرمز خالص درمانی استفاده می کند. این نور درمانی موهایی پرپشت تر و پرپشت تر ایجاد می کند. بیش از یک دهه تحقیق و توسعه، از جمله مطالعات موردی بالینی و استفاده گسترده توسط مردم در اروپا، منجر به جدیدترین برنامه های لیزر درمانی موهای زائد امروزی شده است.

مزو موری

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد مو در مردان و زنان مزوتراپی است. این روش با تزریق موادی مانند ویتامین های C، B و A، بیوتین، پروتئین ها و برخی آنتی اکسیدان ها تحت بی حسی موضعی و بدون درد انجام می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به مزوتراپی مو و رسیدن به نتیجه مطلوب بین 2 تا 6 جلسه بسته به نیاز آرایشگر متغیر است.

یکی از خدمات تخصصی کلینیک زیبایی، درمان مو می باشد که با بهترین برندهای اسپری یا به اصطلاح کوکتل انجام می شود.