سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری آنلاین باش

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

 

هر کدام از ما حتما بارها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده ایم و موفق نشده ایم. گاهی راه اشتباهی را برای مطالعه انتخاب می کردند و گاهی مطالعه طولانی ما را خسته و بی حوصله کرده است.

بر اساس گزارش طراحی فعلی؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اگر می خواهید به خارج از کشور سفر کنید و می خواهید مهارت های زبان خود را به موقع برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل تقویت کنید، این دوره اهمیت بیشتری پیدا می کند.

اما با وجود تمام شکست‌هایتان، تصمیم‌گیری هوشمندانه می‌تواند به شما کمک کند انگلیسی را سریع‌تر یاد بگیرید تا در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی شرکت کنید. در واقع، میانبرها در روش های آموزشی می توانند به شما کمک کنند تا در زمان کمتری به اهداف خود برسید. شرکت در کلاس خصوصی معلم زبان انگلیسی میانبر بسیار خوبی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی است. اما با داشتن یک مربی چگونه می توانید از مسیر آموزشی لذت ببرید و در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود برسید؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکلات مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه مهاجران منابع مربوط به این فرآیند را بالا و پایین ارائه کرده اند. اما در این مقاله اطلاعاتی برای کاهش مشکلات سفر ارائه شده است. یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان جدای از انجام امور مربوط به سفر، یادگیری زبان انگلیسی برای ارتقای مهارت و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

به ویژه، بسیاری از کسانی که به دنبال یادگیری زبان برای قبولی در آیلتس یا تافل هستند، با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ وجه نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی استفاده از معلم خصوصی زبان است. زیرا در کلاس خصوصی برنامه تدریس معلم با محدودیت زمانی و اهداف دانش آموز مشخص می شود و معلم درس خود را با توجه به سطح دانش آموز شروع می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در مدت شش ماه تا یک سال زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و فقط در تلفظ و تکلم مشکل دارند، می توانند در عرض یک تا سه ماه پیشرفت چشمگیری در استفاده از زبان انگلیسی داشته باشند.

شناسایی کتاب های انگلیسی با توجه به سطح دانش آموز.

به طور قطع می توان گفت یافتن و دسترسی به منابع در زمینه یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. همه زبان آموزان نمی توانند به طور یکسان کتاب های انگلیسی را پیدا کنند. وجود منابع مختلف آموزش زبان انگلیسی باعث سردرگمی دانش آموز می شود. یکی از ویژگی های اصلی کلاس های خصوصی آموزش زبان، رفع این سردرگمی ها است. زیرا معلم خصوصی زبان با توجه به دانشی که دارد و روشی که برای تدریس انتخاب می کند منبع خوبی برای یادگیری است. علاوه بر این، بر اساس تجربیات انباشته از سال ها تدریس، اطلاعات کاملی از انواع کتاب ها و مطالب موجود در زمینه زبان آموزی دارد و می تواند مطالب خوبی را برای تمرین و مطالعه با توجه به سطح دانش آموز شما ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال اغلب مطرح می شود، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند به این سوال پاسخ درستی بدهند. اما پاسخ ما این است که انگلیسی ها از جایی شروع می کنند که می توانند در مدت کوتاهی به هدف خود برسند. هر دانش آموزی می تواند راهی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند. فرآیند یادگیری از کتاب های زبان های مختلف را شروع کنید و با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از مدرسان، دانش خود را افزایش دهید. اما آیا می توانید با این روش ها به هدف خود یعنی یادگیری سریع زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتیجه مشخص نیست. انتخاب این روش ها مستلزم اشتباه کردن و کسب تجربه است. دانش آموز از طریق آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، هرچند ممکن است این روش عواقب زیادی برای او داشته باشد. در میان این نتایج، می توان در مورد از دست دادن یک فرصت طلایی یادگیری صحبت کرد.

اما با استفاده از تجربیات دیگران برای راهنمایی می توانید هزینه و عواقب انتخاب های خود را کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، می توانید به سرعت راهی برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنید.

معلمان زبان به تنهایی قادر خواهند بود با توجه به تجربه خود زمان بیشتری را برای مهم ترین دروس اختصاص دهند و زمان بیشتری را برای آموزش موثر به دانش آموزان با صرف نظر از مواد و تجهیزات توضیح دهید. در یک کلاس خصوصی، یادگیری دانش آموزان زیاد است و به دلیل خصوصی بودن کلاس، معلمان می توانند محتوای بیشتر و واضح تر به دانش آموزان آموزش دهند.

درس های زبان یک به یک برای زبان آموز کاملاً فردی است و معلم بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان او و محدودیت های زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کند. علاوه بر این، در یک درس خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را زیر نظر خواهد داشت و می تواند در کلاس های مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های اصلی هر زبان آموز در انتخاب دوره آموزش سریع زبان انگلیسی، هزینه کلاس های خصوصی در منزل است. چون معتقدند درس زبان خصوصی نسبت به روش های دیگر هزینه بیشتری دارد. اما یادگیری زبان مستلزم بسیاری از ملاحظات و تصمیمات مهم است که باید همزمان گرفته شوند. خستگی و زمان و هزینه سه عامل مهم در تعیین زمان رسیدن به هدف هستند. به عنوان مثال، زبان آموز می تواند ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. شاید بسته به بودجه ای که دارد در شهریه عمومی مدارس شرکت می کند و از سیستم تابستانی این مدارس استفاده می کند. با در نظر گرفتن هدف و سطح پایین زبان، به جرات می توان گفت که در بازه زمانی مذکور نمی تواند برای آزمون آماده شود. این فرد برای رسیدن به اهدافش انرژی و هزینه زیادی را صرف حضور در کلاس ها و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر این فرد روش یادگیری خود را با دقت انتخاب کند و با استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان خود را برای امتحان آماده کند، بدون خستگی و زمان صرف شده در درس های گروهی می تواند به نتایج مطلوب دست یابد.

به سرعت برای آزمون آیلتس آماده شوید و یک سایت تدریس خصوصی مناسب پیدا کنید

پلتفرم استادبانک با نگرانی در مورد یادگیری سریع زبان انگلیسی توسط زبان آموزان، شروع به جذب معلمان با استعداد کرده است. برای انتخاب یکی از این منتورهای حرفه ای می توانید به سایت منتور شخصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. اگر امسال شروع یادگیری زبان را به تاخیر نیندازید و درخواست خود را با قیمت تدریس خصوصی ثبت کنید، می توانید با استفاده از مدرسان خصوصی در بستر استادبانک، راه سریعی برای یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس بیابید.