سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری آنلاین باش

نظر


گروه بازرگانی: کفپوش پمپ میله ای محصولی ایرانی است. این کفپوش یکی از پرکاربردترین محصولات در بازار ایران می باشد. این شعبه در سال 1377 شروع به تولید محصولات صنعتی کرد. کفپوش اولین محصول این شرکت می باشد. در ادامه این مقاله به ارائه ویژگی های سطح جاده می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این شرکت با ما همراه باشید.

پمپ کف چیست؟

پمپ کفی نوعی پمپ است که وظیفه آن مکش آب از قسمت های پایین پمپ، افزایش فشار و رساندن آب به قسمت های بالایی است. پمپ های کفی کاربرد بیشتری در بخش کشاورزی دارند. در کشاورزی از این دستگاه برای پمپاژ آب برای مناطق خاصی استفاده می شود. پمپ کف یکی از انواع استفاده است. این کاربردها از زهکشی استخرهای شنا تا زهکشی آبهای زیرزمینی را شامل می شود. نحوه کار این پمپ به این صورت است که قبل از استفاده از آن و انتقال سیال به ارتفاع بالاتر، باید محل زهکشی یا نشتی را پیدا کنید. سپس شلنگ را به پمپ وصل کنید. در نهایت باید به منبع تغذیه وصل شود. ظرف چند دقیقه پمپ کف شروع به کار می کند. پمپ های کفی نیز از چاه هایی با عمق 40 متر آب می گیرند. از دیگر کاربردهای این پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• انتقال و گردش آب استخرهای پرورش ماهی.

چاه ها و اکسیژن رسانی آب در استخرها و مزارع پرورش ماهی

• زهکشی از مناطق مسکونی و تجاری

• منابع صنعتی را تخلیه کنید.

ظاهر کف راد

این نوع پمپ دوار برای دمیدن آب های غیر کثیف مانند تکه های ریشه درخت، شن و ... مناسب است. دلیل این امر وجود مقداری فشار در پمپ است. مواد پوسته و پروانه پمپ کف میله ای از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. این ماده باعث افزایش دوام پمپ در برابر عوارضی مانند خوردگی، گرفتگی و عمر مفید می شود. از طرفی ارزش دستگاه را پایین می آورد. یکی دیگر از ویژگی های این نوع پروانه تعادل، وزن سبک و یکنواختی سطح آن است. https://www.baharnews.ir/news/458664/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D9%87%D8%A7-%DA%86%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C

تعداد پروانه ها در پمپ کف به راندمان بالای میله پمپ کفی کمک می کند. این پمپ برای مقدار کمی برق آب زیادی را جابجا می کند. این پمپ دارای بدنه کم و قطر 178 می باشد که در چاه های باریک قابل استفاده می باشد. میله پمپ و پیچ و مهره از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. محفظه سیل به طور کامل از محفظه موتور الکتریکی جدا شده است و ساخت محفظه سیلاب به گونه ای است که روغن در این محفظه تجمع می یابد. به همین دلیل عمر سیلاب ها افزایش یافته است. در تولید قطعات پمپ های میله ای کشویی نیز از آلیاژهای ویژه و ریخته گری فشرده استفاده می شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی، مردم از توری های پلاستیکی استفاده می کنند. رعایت آنها منجر به پمپ بهتر و با کیفیت تری می شود. روتور و استاتور از ورق سیلیکونی با کیفیت بالا ساخته شده اند. از نظر ابعاد داخلی و خارجی، طبق استانداردهای بین المللی طراحی شده است.

موتور برق کفه راد مدل تک فاز می باشد. مدل موتور تک فاز یکی از مزیت های این محصول است. با توجه به نصب پمپ کف در حاشیه شهر، قابلیت کار با برق تکفاز و کم مصرف بودن آن مزیت بزرگی محسوب می شود. سیم پیچ الکتروموتور در پمپ شناور رادی از موادی مانند مس ساخته شده است. استفاده از مس در کویل آن را در برابر حرارت مقاوم می کند. این امر از بروز مشکلاتی که در تهدید تجهیزات صنعتی به وجود می آید مانند سوختن پنجره ها جلوگیری می کند. مقاومت در برابر باد نیز باعث افزایش دوام محصول می شود. آنها اسپیسرهای میله ای را در اندازه های 1 تا 3 اینچ تولید می کنند. هر اندازه برای یک برنامه خاص ساخته شده است.

نکات مهم برای خرید این پمپ

این نوع پمپ ها برای استفاده در مکان های عمیق ساخته می شوند. البته ممکن است در اثر فشار زیاد آب، سیل یا سیل آسیب ببیند. در هنگام خرید این محصول باید به سایز بازشو دقت کرد. به عنوان مثال، شناور میلگرد شناور که بویه به صورت مکانیکی عمل می کند برای چاه های حفر شده مناسب نیست. بالاترین دمای قابل تحمل برای این پمپ 40 درجه سانتیگراد است. یکی دیگر از مشکلات مهم در نگهداری این دستگاه، مدل قرارگیری در چاه است.

پمپ کف راد بخرید

بهتر است پمپ کف میله ای را از نمایندگی مجاز برند و از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. در حال حاضر Nero یک مرجع انحصاری برای تجهیزات صنعتی، از جمله پمپ های اسکیمر چوب است. این فروشگاه عرضه کننده محصولات صنعتی از قبیل پمپ کف، پمپ آب، پمپ های صنعتی و نفت، تجهیزات خطوط لوله و انتقال، کمپرسور و تجهیزات هوای فشرده، سیستم های فیلتراسیون، سیستم های آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله های پلی اتیلن می باشد. و غیره

کارشناسان مجرب گروه صنعتی آب نیرو، محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می دهند. بخش فنی، مهندسی و ساختمانی این فروشگاه با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه هایی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع چوب و کاغذ و بسیاری از صنایع دیگر می باشد.