سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایگاه خبری آنلاین باش

نظر

متن آهنگ هوروش بند با تو قشنگه

توی اون چشما یه رازه

 

حال خرابو میسازه

 

بیا که بد جوری الان

 

تورو من دارم نیازش

 

شب و روز با تو قشنگه

 

کار قلبم بی تو لنگه

 

چرا اینجوریه کارا توئه لجبازه یه دنده

 

امشب جلو چشمای تو میمونم تا صبح هیچ جا نمیرم

 

عشقم بیا منتظرم تو نیای دیگه دریا نمیرم

 

برگرد تو یه بذار یه دفعم سرمو با تو بالا بگیرم

 

واسه تو میزنه هر شبMusicdel | موزیکدل

 

ببین ضربان قلبم

 

اخه نمیمونه تا صبح

 

دیگه بی تو چیزی از من

 

توی اون چشما یه رازه

 

حال خرابو میسازه

 

بیا که بد جوری الان

 

تورو من دارم نیازش

 

شب و روز با تو قشنگه

 

کار قلبم بی تو لنگه

 

چرا اینجوریه کارا توئه لجبازه یه دنده

 

امشب جلو چشمای تو میمونم تا صبح هیچ جا نمیرم

 

عشقم بیا منتظرم تو نیای دیگه دریا نمیرم

 

برگرد تو یه بذار یه دفعم سرمو با تو بالا بگیرم

 

 

 

 آهنگ جدید هوروش بند به نام «با تو قشنگه»